Elevii, parteneri ai profesorului în actul educațional

În literatura de specialitate există nenumărate accepțiuni…

„Școli care învață. A cincea disciplină aplicată în educație”. Recenzie

Coord. Peter Senge, Nelda Cambron-Mccabe, Timothy Lucas, Bryan…

Ce se întâmplă atunci când elevii sunt sub medie, depășesc media sau sunt supradotați

Credem că un demers psihopedagogic la temă ar trebui să înceapă…

Lecția nouă. Elevii, vechii spectatori, devin parteneri activi ce oferă soluții

Să fie oare un privilegiu educația și faptul că ne-am născut…

Cinci sensuri ale conceptului de individualizare a procesului educativ

Pentru fiecare dintre noi, dascălii, nu există elev bun sau…

Întâmplări din pădure

Dragii mei cititori, în acest număr al revistei aș vrea să…

Dreptul la diversitate

Suntem contemporani cu schimbările profunde care s-au derulat…

Recenzie carte: “FOCUS. MOTIVAȚIA ASCUNSĂ A PERFORMANȚEI”

Psihologul Daniel Goleman studiază de peste 20 de ani cele mai…

Rezultatele apar doar atunci când angajarea fiecărui elev în procesul de învățare are semnificație la nivel personal

Diferențierea și individualizarea instruirii constituie o problemă…

Atenția profesorilor trebuie să treacă de la cum să predai la cum învață copiii

David Ausubel afirma: ˶...dacă ar trebui să reduc toată psihologia…

Fără profesori buni, nu poți avea o țară prosperă

“La 15 ani după ce România va egala performanțele sistemului…

Învățăm diferit

Unul dintre cele mai importante repere în educația diferențiată…