Elevii, parteneri ai profesorului în actul educațional
În literatura de specialitate există nenumărate accepțiuni…
„Școli care învață. A cincea disciplină aplicată în educație”. Recenzie
Coord. Peter Senge, Nelda Cambron-Mccabe, Timothy Lucas, Bryan…
Ce se întâmplă atunci când elevii sunt sub medie, depășesc media sau sunt supradotați
Credem că un demers psihopedagogic la temă ar trebui să înceapă…
Lecția nouă. Elevii, vechii spectatori, devin parteneri activi ce oferă soluții
Să fie oare un privilegiu educația și faptul că ne-am născut…
Cinci sensuri ale conceptului de individualizare a procesului educativ
Pentru fiecare dintre noi, dascălii, nu există elev bun sau…
Întâmplări din pădure
Dragii mei cititori, în acest număr al revistei aș vrea să…
Dreptul la diversitate
Suntem contemporani cu schimbările profunde care s-au derulat…
Recenzie carte: “FOCUS. MOTIVAȚIA ASCUNSĂ A PERFORMANȚEI”
Psihologul Daniel Goleman studiază de peste 20 de ani cele mai…
Rezultatele apar doar atunci când angajarea fiecărui elev în procesul de învățare are semnificație la nivel personal
Diferențierea și individualizarea instruirii constituie o problemă…
Atenția profesorilor trebuie să treacă de la cum să predai la cum învață copiii
David Ausubel afirma: ˶...dacă ar trebui să reduc toată psihologia…
Fără profesori buni, nu poți avea o țară prosperă
“La 15 ani după ce România va egala performanțele sistemului…
Învățăm diferit
Unul dintre cele mai importante repere în educația diferențiată…